субота, 11. март 2017.

Aven i jazopas u zemlji Vauka - Uroš Petrović


Knjigu Aven i jazopas u zemlji Vauka mi je preporučila prijateljica. Dok sam čitala sadržaj knjige primetila sam da nema klasičan opis kao što obično biva. Umesto opisa i klasičnog blurba dočekalo me je ovo:

"Ako vam je Uroš Petrović poznat kao izuzetno inteligentan čovek, onda ste upućeni samo u pola istine o njemu. Evo prilike da, pročitavši njegovu čudesnu povest o Avenu, doznate i drugu polovinu - zašto je on takođe majstor drevne i otmene umetnosti fantastičnog."
Dr Zoran Živković, pisac

"Ovo je izvanredna knjiga ogromne energije!"
Ed Vincent, London, Direktor svetske Mense

"Ova knjiga, neobična i čedna, ima volšebnu moć da starce vrati u vreme kada su još umeli da sanjaju bajkovite snove."
Miloš Lazić, "ILUSTROVANA POLITIKA", 9.april 2005.

"Piščeva maštovitost čitaocu jednostavno ne dozvoljava predah..."
Slobodanka Andrić, "POLITIKA", 19.jul 2004.

"To je put kroz veliki i složen svet i, istovremeno, put inicijacije. Ne pamtimo da je kod nas neko pre Uroša Petrovića stvorio tako razvijen fantastični svet, sa toliko neobičnih zemalja i bića..."
Mr Jovan Ljuštanović, "DANAS",15.maj 2004

"Velika avantura spasavanja sveta!"
Trpe Nikolovski, "EKSPRES", 23.novembar 2004.

"Što je najvažnije, pored priznanja i sjajnih kritika, Aven je našao put i do Njihovih Visočanstava Čitalaca."
Aleksandar Apostolovski, "BAZAR", 25.mart 2005.

I to mi je nekako bilo čudno. Kada sam završila čitanje shvatila sam zašto je knjigu nemoguće opisati u par rečenica. U kom smislu? Uroš Petrović je izmislio totalno novi svet. Zahvaljujući crtežima i detaljnim opisima, u toku čitanja sam mogla da pratim o kakvim se životinjama i biljkama radi, koje su njihove osobine, koja biljka čemu služi i slično. Osećaj je bio neobičan.

Priča prati dečaka i njegovog jazopasa koji kreću u istraživanje. U nekim momentima sam se osećala kao da čitam dečiju knjigu, a u drugim kao da je u pitanju knjiga za odrasle. Ideja je fenomenalna! Često sam morala da se podsećam da su u knjizi opisana razmišljanja jednog dečaka, a ne odraslog čoveka. I zato, ako odlučite da nabavite knjigu nećete pogrešiti. Ispunjava sve uslove za dobru zabavu i kvalitetno ispunjeno vreme. 

by Dragon Lady

Нема коментара:

Постави коментар