петак, 17. септембар 2021.

Pakt - Damir Eden

Znate li kako je boriti se s demonskom stranom sebe? Znate li  kako izgleda ta druga  tamna strana od koje želite da pobegnete, nestanete, da se sakrijete ali ne, ne možete, jer vaša duša nema mira, a ni spokoja!

Da li znate?

Ne znate?!


 "E pa ja znam i svaki put kada ih osetim u svojoj blizinu TO zlo u meni ih prepozna, a ta tama u meni je moj kompas i mapa  koja me vodi ka njima... i ja ne mogu da stanem dok je i zadnja meta živa,ja sam lovac a oni... oni su moj plen.
Na poslovnom putu u drugi grad Sandra kidnapuje petočlana ekipa kriminalaca. Odvode ga u zabačenu lovačku  kolibu duboko u šumi. Tamo ga vezuju i kreće dvodnevno mučenje mladića. Nakon psihičke i fizičke torture, pred Sandra dolaze sva petorica otmičara obučeni i opremljeni u stilu lovaca sa predlogom za bolesnu igru sa veoma visokim ulogom - Sandrovim životom. Njemu daju tačno 15 sekundi vremena da se udalji što dalje od njih a zatim njih petoro kreću u bolesni lov na svoj " plen".  Niko od njih nije ni slutio da će taj dan i ono što se bude dogodilo tada u šumi promeniti živote svi njih i ispisati svima surovu sudbinu! 
18 godina kasnije tajanstveni mladić po imenu Aleksandar Aksent dolazi u isti grad s jednim ciljem, samo s jednom misijom  "osveta,, i likvidacija  cele petočlane ekipe koja sebe naziva " Kerberovom družinom"  i vraćanje duga iz prošlosti. Ono što niko i ne sluti, a ne može ni da zamisliti ko je ustvari Aleksandar Aksent i kako je on znao za događaj koji se odigrao pre tačno 18 godina.
Družini sopstvena senka postaje neprijatelj, više niko od njih nije siguran , jer istinako zlo im diše za vrat. Zlo željno krvi i njihovih duša!!!!


 Kada sam krenula sa čitanjem " Pakta, zaboravila sam na vreme, nisam osećala glad, žeđ, niti sam primećivala ikog oko sebe! Sama priča  me je usisala i uvukla u Aleksandrovu  tamu i borbu između dobra i zla, pravde i nepravde, ispravnog i neispravnog!
Roman me je hipnotisao  od prve stranice, od prve rečenice.
Kako su se poglavlja nizala, tako sam se sve više oduševljavala radnjom, zapletom, glavnim likovima i njihovim nepredvidivim potezima. Osećala sam ubrzavanje pulsa i više puta zadržavala dah dok su mi se slike nizale u glavi i stapale s napisanim rečenicama!  Često sam osetila želju da krišom, i od sebe same, odem do zadnje stranice da saznam šta će  biti. Ali ne, nisam to uradila, čitala sam strpljivo, stranicu po stranicu, sa svakim poglavljem, apsolutno sa svakim, ostajala sam bez teksta što zbog faktora iznenađenja, što zbog preokreta priče, što zbog opisa glavnih likova i njihovih osobina.
A da ne pominjem razvoj i zaplet. Kada sam stigla do zadnje stranice osetila sam glad i želju za još i još stranica i za još poglavlja, ali.... Onda sam uzela mobilni telefon i poslala glasovnu poruku na mesindžer autoru ovog romana i rekla  mu samo par rečenica: "Zaljubila sam se u tvoj mozak! Roman je genijalan, savršen! PIŠI!!!!!!"
Ako volite triler/fantastiku/horor sa primesima misterije, ako uživate u čitanju romana koji budi vaše sive ćelije i tera  u pohod na rešavanje i razrešenje i odgonetanje mističnog zapleta onda je Pakt  pravo štivo za vas. Bilo je delova u romanu gde u toku čitanja od uzbuđenja i napetosti nisam treptala samo da bih stigla što pre do odgovora  i istine. Likovi vam poput magneta drže pažnju  tokom cele priče i ne daju vam da knjigu odložite ni na minut. Čitanje romana "Pakt,, bilo je  za mene pravo osveženje, otkrovenje i prijatno iznenađenje!
Želim i ovom prilikom veliko BRAVO da uputim tvorcu i stvoritelju ovog romana D. P.  Edenu i da skrenem pažnju svim knjigoljupcima, dragi moji  verujte mi , prava poslastica je u pitanju, jedno pravo savršenstvo  utkano u 400+ stranica.
Ja sam imala tu čast i sreću da pročitam a nadam se da ćete i vi dobiti priliku da pročitate u sto skorije vreme.

By BookFairy

Нема коментара:

Постави коментар