уторак, 11. децембар 2018.

Jesen - Patuljci i Vile #3 - Miloš Petković

Avantura se nastavlja!
Subota... U mom slučaju, jer žmu ne radi, dan za lenčarenje i uživanje. Taman se izvalih da čitam, kad eto ti ga Mihajlo, nosi knjigu koju želi njemu da čitam. I gle čuda, ni manje ni više nego Jesen, treći deo tetralogije Patuljci i vile, Miloša Petkovića. Onako među nama, prva dva dela smo čitali pa minimum po 5 puta. Moj stariji patuljak ih prosto obožava. 
Izvalismo se na krevet, vatrica pucketa, toplo... Zatvorim oči, duboku udahnem, otvorim knjigu... Otvaram oči i u Javorovu smo!!! Mihajlo i ja nemi posmatrači Gajinih i Barbutovih avatura.
Zla veštica Mora, rešila je da se osveti Gaji i Barbutu. Dva puta su joj poremetili planove da zavlada prirodom, spašavajući Proleće i Leto. Ovoga puta rešila je da im dobro "zaprži čorbu". Osnovala je koven - The Power of Three i otrovala Hrastobrade i slikara, zvanog Jesen, kao bi joj pomogli u zlim naumima. I ovoga puta, Barbut Riđobradi i Gaja Brezana će bez razmišljanja i straha pohrliti da spasu slikara, a samim tim i prirodu. Još jednom će Šumska majka imati puno poverenja u ova dva mala diskretna heroja. U toku avanture upoznaće neke nove i zanimljive pomagače, a na kraju, u Morinoj jazbini, će ih dočekati iznenađenje kakvom se ni malo nisu nadali.
I dok dlanom o dlan, vratismo se Mihajlo i ja u stvarnost. Knjigu pročitasmo u dahu, što bi rekli. Uživao je Patuljak, a ja se topila od miline. Mislim da nema potrebe, jer ste do sada to i sami shvatili, da vam ja sad tu nešto pričam kako Miloš lepo piše i kako je ovo jedna fenomentastična dečija knjiga. ;) 
Čitajte svojoj deci, jer tako ćete od njih "napraviti" ljubitelje knjiga, koji će čitati svojoj deci i krug se nikada neće zatvoriti. Deca iz knjiga crpu znanje, razvijaju maštu i postaju pametni mali ljudi. Bajke su, po meni, neizostavni deo odrastanja. Obožavala sam ih kao klinka, a volim ih i danas, jer šta je fantastika nego bajka za odrasle ;) Jako sam srećna i ponosna što se moj sugrađani i prijatelj upustio u avanturu pisanja knjiga za malce, jer i pravo je uživanje sa patuljcima čitati nešto domaće i blisko.
Za one koji ne znaju - tetralogiju Patuljci i Vile izdala je naša najbolja izdavačka kuća koja se bavi dečijom literaturom Pčelica. Jesen smo pročitali, čekamo sneg da se družimo sa Zimom ;)

Нема коментара:

Постави коментар