субота, 28. децембар 2019.

Avanture papagaja Mirakola - Predrag Prole

Mirakolo, italijanski grof, i Elvis, papagaj anđeoskog glasa, bivaju kidnapovani. Nespretnošću kidnapera, ova dva prijatelja završavaju u divljini. Tu na scenu stupa čitava plejada zanimljivih i živopisnih likova, a avantura počinje.
Za ovu fenometastičnu dečiju knjigu sam prvi put čula na ovogodišnjem Niškom Sajmu knjiga. Slušajući autora tokom promocije, zaintrigiralo me je da saznam na kakva je to iskušenja Prole stavio papagaje iz zlatnog kaveza. Magijom, Avanture papagaja Mirakola završavaju u mojim rukama 😉
Ovo je jedna od onih knjiga vremeplova koje će vas vratiti u detinjstvo i podsetiti na neke druge knjige i priče koje ste voleli. Prole tako lepo piše, da vas prosto ušuška i magijom prebaci na mesta u kojima se radnja odigrava. Knjiga je pitka, čitljiva i drži pažnju od prve do poslednje strane. Naravno, počela sam da je čitam patuljcima, ali kako je njihova pažnja kratkog daha, završila sam je sama. To nikako ne znači da oni neće doznati kraj priče. Sa zadovoljstvo ću knjigu još jedanput pročitati i zajedno sa malcima uživati.
Ali da ne bude da ja pametujem preterano, evo šta je Miloš Petković, urednik, rekao o knjizi:
"U maniru najboljih Diznijevih crtanih filmova, ali istkana rečima, a ne slikama, knjiga za decu i mlade (i sve nas koji se tako osećamo - moj dodatak) P. Prolea "Avanture papagaja Mirakola" donosi toplu, raskošnu priču koja obiluje humorom i upečatljivim likovima koji svojim osobinama istovremeno mogu nadvisiti, ali i zadiviti i decu i odrasle..."
Kako nam se bliži Nova godina, verujem da bi ova knjiga ulepšala i obogatila paketića vaših patuljaka. 😉

Нема коментара:

Постави коментар