среда, 29. јануар 2020.

Jar - Drina Steinberg

Misle da su me upoznali, da su videli obe moje strane. Misle da su zajedno sa Purpur koračali kroz moje svetlo i kroz moj mrak. Misle da su videli kakav sam i kad sam na vrhu i kad sam u blatu. U pobedama i na kolenima. Kakav sam kad mrzim, a kakav kad volim.
Samo... Ne postoje dve moje strane. Ne postoji dobar i loš Jar. Postoji samo jedan.
Onaj koji se nikome neće svideti.
Jao, jao, i još jednom jaoooooo... Ubi me Drina u pojam! Nenormalna žena, kažem ja. Ustvari, ne zna se koja je luđa od nas dve. Drina što mi mozak raznese Jarom ili ja što se zaljubih u njeno pisanje i pročitah ovaj mind-bomb od romana. 
Već i dživdžani na granama znaju, da sam ja jedna totalno nekonvencionalna veštica. Ne volem sve što vole normalne žene i veštice. Od ljubavnih i erotskih romana bežim kao vampir od belog luka, a eto jedan ljubavno-erotističko-fantastični roman će da mi dođe glave.
Uze Drina slovensku mitologiju, bogove i sve što uz njih ide i upakova malo ljubavi, mrvu erotike, po koju bitku i dobismo fenometastičnu završnicu serijala koji je počeo teologijom "Purpur Arkone" (Miris nasleđa, Zemlja Mraza i Sjaj Bezdana), nastavio se sa Bejlom, a kulminirao Jarom.
I dok je Drina pisala, a mi uživali u avanturama i ljubavima koje nam je servirala, jako primetno ona je rasla i porasla. Sa svakom knjigom brusila je stil i postajala sve bolja i bolja. Posle Bejle, mislila sam da nema dalje, ali me je sa Jarom demantovala. Prosto mi je neverovatno sa kojom lakoćom Drina piše, ili meni to barem izgleda, pošto stranice same lete, a priča se kao film razmotava. Ima tu za svakoga po nešto - ljubavi, intriga, misterije, erotike, bitaka, smeha, suza. Sve je to nama Drina tako lepo upakovala da prosto ne primetite protok vremena dok čitate, a pročitali ste pola knjige u treptaja oka.
Bilo šta dalje reći, bilo bi spojlerisanje, a to, koliko čujem, niko ne voli 😉 Zato, ne časite ni časa, ne gubite vreme na razmišljanje, nego knjigu u šake, pa će vam biti jasno zašto me je Jar toliko oduševio.
P.S. Koliko god Jar bio #motherfucking god, koliko god Dajbog bio neodoljiv u oba svoja obličja, ja sam ipak #teamBerkut 💜 Drino, hvala što ga opet uturi u roman 😘
"Ponekad se patnja slije sa čovekom, postane samo još jedna nit u tkanju života. Naučiš se da živiš sa njom, navikneš se na taj svrab toliko da počnem da veruješ da bez patnje i ne možeš da živiš."

Нема коментара:

Постави коментар